SATC - sko

Ny bloggare här och jag hoppas att ni kommer att gilla det jag skriver. Jag älskar mode, det är något av det bästa jag vet, så ni kommer få höra en del om det. :) Mitt liv och min vardag kommer väl nämnas, så hoppas att ni tycker det är intressant.. Ni, alla, som läser och är inne på min blogg får mer än gärna berätta om min blogg, för vänner, och andra. Vill ju att så många som möjligt får reda på att jag bloggar.

Ja, mitt bloggande börjar nu, så håll utkik efter nya inlägg.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med blogg!

Kram

2008-11-18 @ 19:06:31
Postat av: jenny

hejheja ! :D

2008-11-18 @ 19:51:58
Postat av: Anonym

Puss ;)

2008-11-18 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0