Sportlov och Lars Winnerbäck

Hej!  Jag hoppas att ni mår bra, för det gör jag. Lite uttråkad dock, men herregud- jag är ledig och då ska man väl kunna få vara lite uttråkad också. Det är verkligen suerpskönt att det är sportlov nu en vecka, det behövs. Just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck- om du lämnade mig nu. Fyyyy vad jag älskar honom!
Hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag igår. Själv hade vi släktkalas för min bror som fyllde 17 i fredags, då var vi på min brors restaurang. Aja, det vart mysigt och dagen var bra.



Och såhär ser jag då ut idag! :))







Kjol - Monki
Linne - Pimkie (Paris)
Strumpbyxor - Twilfit
Knästrumpor - Lindex
Kofta - Gap (Paris)
Armband - H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin kjol

2009-02-15 @ 18:29:04
Postat av: Lara

Söt du var! Puss

2009-02-15 @ 21:25:23
URL: http://larakamel.blogg.se/
Postat av: CAMiLLA

så fin kjol! :)

2009-02-15 @ 21:31:26
Postat av: Sophia :D

supersöt kjol, fin kofta

och uursnyggt armband. sugen på att köpa! :D

2009-02-15 @ 21:34:06
Postat av: amanda

kjolen va hur fin som helst!

2009-02-17 @ 10:37:39
URL: http://amandaulmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0