Vårens hetaste trender

Sitter i bästaväns säng och försöker komma på vad jag ska skriva i ännu ett blogginlägg. Vad vill ni höra om?
Det är ju inte stört många sombesöker min blogg precis, men vad gör det? Vill bara dela med mig av min vardag och mitt liv så som det ser ut för tillfället.
Just nu, 22:40, ser det ganska okej ut, har inget sådär att klaga över.. Trött dock, men shit, en skitsak ju! :D
Nej, detta året, 2009 ska bli bra, har jag bestämt, handbollen ska gå bättre (om jag inte ska sluta, beslutångest on high level !! ) vännerna får jag hoppas på att ha kvar, och lite skärpning i skolan skulle inte skada.  :p Ni vet det där med att komma i tid till en del lektioner är inte min starka sida..  hehe (?!) Och kärleken.. tja, kan bara vänta och se vad som händer.. skiter det sig så skiter det sig.. men vafan! TÄNK POSSITIVT HÄR JA! Haha, skulle ta mig ett helt liv om jag skulle sitta och berätta vad jag  tycker om kärlek, så det kan vi ju ta en annan gång. 

Nyårslöften- 1. Att sluta bita på naglarna och 2. Komma i tid till lektionerna (framför allt matten.. hrrm ._. )
Att sluta bita på nagalarna kommer bli tufft, men som jag sa... TÄÄÄÄNK POSSITIVT!! Och skolan.. jo, det fixar jag lätt.
 
Och nu, äntligen till det roligaste av detta inlägget..  MODET!
Kate Moss fortsätter att regera inom modevärlden, plus att hon är högaktuell designer med sina kollektioner för TopShop.  Hon har nu börjat fronta Versaces kampanj våren och sommaren 09. Även Gisele Bundchen syns här. Modefotografen är Mario Testino och han fotar dom bakom en snygg strandbakgrund.


Vårens hetaste trender kommer nedan, härligt att veta såhär i förväg, smygtitt på alla härligheter, och det finns även en del länkar nedan som ni kan kolla in.     (Och jag ska faktiskt säga att jag tagit informatioen nedan från GLAMOUR.SE, så ja.. jag har inte alla det där inmatat i huvudet riktigt än, lite fusk :p)


  • Guld. Sågs bland annat på visningar som Missoni, Burberry och Dior.
  • Rosetter fortsätter vara en trend. Sågs bland annat på visningar som Moschino, Marni, Dolce & Gabbana och Yves Saint Laurent.
  • Broderat.
  • Futuristiskt.
  • Byxor, med höfter och framveck. Sågs bland annat på visningar som Marc Jacobs och Vivienne Westwood.
  • Hatt, scarf eller håraccessoar i massor.
  • Stora halsband. 
  • Massor av grönt och blått!
  • Veck, veck och åter veck!
  • 70-tal och 20-tal.
  • Prickar, yes, prickarna är tillbaka. Sågs bland annat på visningar som House of Holland och Dolce & Gabbana. 
  • Korta shorts.
  • Hästsvans i håret.
  • Jumpsuits! På med sparkdräkten igen.
  • Lager på lager.
  • Fransar fortsätter att vara en trend, och sågs bland annat på visningar som Balenciaga och Alexander McQueen.
  • Paljetter.
  • Stora örhängen. Kolla bara in Viktor & Rolfs visning >>
  • Högklackat fortsätter vara en het trend. Klackarna är lika spännande i sin form som under de senaste säsongerna.
  • Harembrallor, yes, de är tillbaka. Sågs bland annat på visningar som Yves Saint Laurent.
  • Pyjamas och underkläder. Herrpyjamas-inspirerade plagg och kläder som andas underkläder. Kolla in Dolce & Gabbanas visning för inspiration.
  • En bar axel. Att visa ena axeln är hett, hett, hett när du bär klänning i vår


     Ut och shoppa nu och se till att hitta allt på listan ovan! :D
    Kram


     


    Kommentarer
    Postat av: rebecka !

    cool och skön blogg, med uppfriskande, looker ;p



    hihi,, ,,



    fina bilder också :D<3

    2009-01-06 @ 22:39:10

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    VIP

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0