Tips: Clinique

   
Tänkte börja ge er läsare lite tips om olika skönhetsprodukter som jag tycker är kanonbra! Platt/ lock /volymtänger, hår och hudprodukter, smink, parfymer och annat skoj. Jag har självklart provat alla produkter själv och ni får min ärliga åsikt om dom. Hoppas att ni får någon nytta av detta och att ni kommer tycka lika bra om dom som jag gör! 

Första tipset då är Cliniques sminkborttagning som även tar bort vattenfast smink. Den är superbra! Hade köpt en mascara som tydligen vart vattenfast och fick inte bort den.. Så jag åkte in till Lund och frågade på KIKCS vad dom rekomenderade och då visade dom mig denna underbara produkt!
Vätskan är väldigt oljig och man behöver inte alls mycket för att sminket ska gå bort.
 
Pris: 180 kr
Kan köpas på bl.a KICKS och Åhlèns

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: josse

Det ska jag köpa (a)

2009-01-19 @ 19:00:56
URL: http://jjosefineborgtrom.blogg.se/
Postat av: josse

Det ska jag köpa (a)

2009-01-19 @ 19:01:29
URL: http://jjosefineborgtrom.blogg.se/
Postat av: Sophia :D

Ohyes, köpte också den för någon månad sen, sjukt bra faktiskt. över mina förväntningar!! :D :D :D

2009-01-19 @ 20:42:45
Postat av: Emms

ihih. mitt hippieband. (L)(L)

2009-02-02 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0