svaren från frågestunden

Vilken är din favoritfilm? Hm.. det där är världens kuggfråga, men någon jag tycker är himla bra är Patrioten och Gladiator.

Hur gammal är du? jag är fjorton. 

Tjänar du pengar på din blogg? nej, inte än- men snart gör jag! =)

Vill du ha barn, om ja, hur många? ja, jag ska verkligen ha barn. fyra stycken.

Favoritdjur? katt.

Favoritlåt? alla låtar med tokio hotel ♥

Vad är du mest nöjd med hos dig själv? ögonen tror jag..

Vill du bli modell? nej, jag ville när jag var yngre- men nu har jag verkligen börjat förstå hur sjuk modellvärlden är. men jag ska absolut jobba inom mode!

Hur länge har du bloggat? sen november 2008.

Hur många beöskare har du per dag? cirkus 60-80.

Vilka andra bloggar läser du? kenzas och blondinbellas.

Vad är en intresant blogg för dig? det är en blogg som handlar mycket om bloggarens liv. Man känner om bloggaren tycker om att blogga, gör hon/han det så blir det också mycket roligare att läsa den. sen ska det vara mycket bilder också tycker jag! =)

Hur ser ditt liv ut om  år? om fem år så är min blogg stor, och jag tjänar bra på den. eftersom att jag tagit studenten så har jag tagit ett eller två sabbats-år, så jag ska bo i New York ett tag. Sedan ska jag plugga vidare!

Vad gör dig lyckligast i hela världen? familjen och vännerna. ♥

Vad lägger du ner mest pengar på? åårh.. väskor och kläder tror jag.

Inredningsstil? stilrent.

Fem saker du alltid har med dig i din väska? plånbok, hörlurar, smink, kofta och mobil.

Favorit resemål? Paris är grymt !!

Om du vann 5 miljoner, vad skulle du göra då? jag skulle ge en miljon var till mina brödrar och sen en miljon till mina föräldrar. Sen skulle jag behålla två själv och dom skulle jag lägga på bra saker! (läs kläder, skor, väskor och bilar)

Favoritglass? choklad lätt.

Kännetecken? modenööööörd till tusen, glad och en som alltid bryr sig om andra.

Om du fick välja en plats någonstans i världen du skulle vilja vara just nu, vart skulle det vara? Paris tror jag..

Vad vill du bli när du blir stor? Jag ska bli journalist!

Du verkar ha ett himla härligt liv, är det helt problemfritt? Nej, verkligen inte. Precis som alla andra så har ju jag också perioder då allt är skit och jag känner att ingenting funkar längre.

Ser du dig som en bloggare? ja, det är väl klart. Alla som bloggar är väl bloggare ?

Allt bra med dig? jadå, just nu i alla fall! =))

Vad fick dig att börja blogga? Jag vet inte.. jag skulle egentligen ha bloggen som en.. asså där jag skulle ladda upp alla mina texter (jag skrev jättemycket för något år sen) men sen blev det inte så, och nu har jag denna bloggen! 

Vad har bloggen för betydelse i ditt liv?
inge större.. när jag börjar tjäna pengar på den så äre klart att den kommer ha större betydelse än nu- men det är ju inte så att jag prioterar bloggen framför vänner eller familj- och det kommer jag aldrig att göra heller.

Tjänar du pengar på din blogg, och isåfall hur mycket? Nej, inte just nu. Men jag kommer snart att göra!

Vad är viktigast för dig just nu? familjen och vännerna, tveklöst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0