090331

Hej på er! :)

Har inte hunnit blogga på ett tag för jag har varit på tränings-läger hela helgen. Först var det dop på lördagen för min kusins barn Julia, Molly. Det var jättefint i kyrkan och några sjöng och spelade paino, sen efter det åkte vi till församlingshemmet och åt sen blev det kaffe och tårta. Var lite stressad för laget hade träningsmatch vi fyra så jag ville hinna tillbaka till det. Men när vi väl var det så visade de sig att det andra laget kommit tidigare så matchen hade då också börjat tidigare än planerat. Jaja, vi vann matchen i alla fall! :D
På kvällen så skulle man ju släcka ner all belysning i en timme så då passade vi på att dra några skräckisar... hehe
På söndagen hade vi den sista verkligen avgörande matchen om vi skulle vinna serien eller inte- och vi tog hem det så segerna är vår! Vi har vunnit hela serien, ooohyes!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig tror jag, i alla fall om en stund.
Glöm inte att vara med i tävlingen som avslutas på fredag..

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

I loooove min studentklänning =)

Kommer visa den senare hihi ja va snabb att köpa den tycker den är så söööt trots att halva sverige kommer ha den gissar jag på :P



Ha det super puss puss!

2009-03-31 @ 22:49:42
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/
Postat av: Viitsippan

Grattis ! :)

2009-04-04 @ 21:06:00
URL: http://viitsippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0