svar från frågestund #1

Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö? En jävla massa modemagazine, ett täcke och en lycksyacht så att jag hade kunnat åka hem igen..

Vad hittar du på då? Svarar på alla era knasiga frågor! :)

Varför bloggar du och hur länge har du bloggat? För att jag tycker det är galet kul. Den 18e november har jag bloggat i ett år. Tårtkalas då, haha!

Vad gör du om tio år? Jag jobbar som journalist, reser och har förmodligen pojkvän som jag bor ihop med. Tjänar bra med pengar och har en gorgeus walk-in-closet!!

Favorit... affär, märke, plagg, accessoar? Alla affärer med Odd Molly kläder, haha, Odd Molly och Gant, mina slitna jeansleggings som jag har gjort slitagen på själv *stolt!* och min favoritaccessoar är ringar och armband och väskor!

Allt bra med dig idag? Ohja, kan inte klaga.

Vad söt header du har tjejen! Har du gjort den själv? Först vill jag säga att jag såg att frågan inte var till frågestunden men det var ju en fråga så jag svarar här anyway! Tack så mycket at first! Jag har gjort den till viss del, men Isabelle har gjort det mesta.

Vilken är din favoritlåt av Michael Jackson? Man in the mirror

Hur kan du vara så fin? Haha, jag vet inte. Jag är född sån ;)

Hur kom du på att blogga? Jag skulle egentligen ha bloggen som ett ställe att ladda upp alla mina texter på. Men det blev inte så och nu har jag denna.

Om du fick ta en sak av mig, vad skulle det då vara? Haha.. jag vet ju inte vad du har för saker?

Använder du något värmeskyddande spray eller nåt när du plattar håret? Isåfall vilket? Ja, jag använder L'oreals Studio hot straight. Jag har den som är som ett shampoo som du gletar i i håret när det är blött, men det finns också spray som du tar i när håret är blött. Skölj ej ur!

Vad är det bästa du vet? Familjen, vännerna & Tokio Hotel ♥

Vad har du för framtisdrömmar? Jag ska bli modejournalist, ha en lägenhet i New York, skrivit minst en bok, ha en stor blogg, tjäna bra med pengar och ha en gorgeous walk-in-closet!

Favoritblogg? Jag har några stycken. Blondinbella, Kenza, Foki, Mogi, Missextra

Hur gammal är du? 14

Hur många läsare har du? Det är ganska olika, men runt 50-70 typ :)

Vart bor du? En bit utanför Lund i en liteeeen by där alla vet allt om alla. Inte alltid så bra, he he

Har du ett förhållande? Nej, inte just nu

Satsar du på att din blogg ska bli stor? Hm.. asså ja, jag gör reklam för den iblan om jag orkar. Men det är ju inte så att jag går med på alla hemsidor för att få fler läsare och så. Men det är klart att jag vill ha en stor blogg! :)

Vilka fem saker har du alltid med dig i väskan? Smink, mobil, nycklar, vantar (såvida det inte är sommar eller om dom inte sitterpå händerna) och plånbok

Har du bra självkänsla? Ibland har jag. Jag tränar på det..

Trivs du med dig själv? Ja, det gör jag väl.

Vad heter du i mellannamn? Karin Viktoria

Om du skulle skirva en bok om ditt liv såhär långt, vad skulle den heta? Hahah... ojj.. 'Mitt liv är snurrigt, här har du det i ord' hahahaha.. kungligt värre!

Om du någonsin skulle ta och fika med en läsare, vart skulle du då gå? Jag skulle definitivt gått till 'Kungsgatans Café'. Ett riktigt riktigt mysigt café som mami visade mig. Nya favoritstället!

Är du oskuld? Ja, det är jag.


Resten av svaren kommer upp ikväll eller imrogon! :) 
Tack för era frågor!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0