taggar för en ny, bättre, roligare och intressantare blogg!

det här med bloggandet har gjort mig lite tokig.
jag orkar faktiskt inte med det just nu, jag känner
mig bara jäkligt taggad på att få igång den nya bloggen!

fixade den igår, men jag tänker inte lämna ut bloggadressen
här än. den får ni veta så fort jag fått iordning bloggen lite mer.

med den nya bloggen ska det bli helt annorlunda. jag lovar.
ska uppdatera flera gånger om dagen (försöka) och göra den
mer personlig. ni kommer märka vad jag menar senare.

jag hoppas verkligen att ni följer med mig till devote och fortsätter
att läsa den nya bloggen. som kommer bli mycket bättre.

ni läsare har vart och är underbara. era gulliga kommentarer gör mig
så jäkla glad. om ni visste! Tack! ♥

kommer förmodligen inte uppdatera denna bloggen lika ofta, kanske någon
gång då och då. när jag känner för det helt enkelt. ska istället lägga ner tiden
på den nya- så att ni fastnar där istället! ;)

GLÖM INTE ANDRA AVENYN IKVÄLL FÖRRESTEN, KLOCKAN NIO PÅ ETTAN!!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

ursäkta för sent svar!



sv; så bra :D

min helg var fin! (:

2009-12-08 @ 20:12:37
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Ellilli

JAg ska kolla DH?

2009-12-08 @ 20:24:31
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0