Nytt blogginnehåll

Gjorde om design och dyligt på min blogg igårkväll.  (Emelie hjälpte mig, tack!) Är dock inte klar, så den kommer inte se ut riktigt så här. Raderade en massa inlägg igår, så nu har jag bara åtta kvar! Får blogga mycket nu så att jag kommer upp i en  lite högre siffra, haha!  Bestämde mig för att bloggen endast ska handla om  mode, outfits och shopping. Sen kanske jag smyger in med något inlägg om vad som hänt under dagen då och då.

Här får ni lite bilder på parfymer jag bara måste köpa, haha!
 Ha det bra, Kram



Hittade denna parfymen en gång när jag var och shoppade,
föll direkt och vill sååå gärna ha den! Bara måste köpa den,
den luktar sjukt gott, och sen är det ju ett fett bra märke också! :)






Har också blivit förälskad i Naomi Campells parfymer,
hittade dock inte någong bild på den parymen som
jag vill ha, så det får bli en snyygis- bild på Naomi istället.






Och jag måste köpa ny, min är slut, slut, slut så måste
köpa en ny SNAAAART! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅ, man tackar!!

2009-01-05 @ 18:08:19
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: J..

Vad fin designen blev

2009-01-05 @ 18:31:40
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: malin

Åååh, jag har en perfym som luktar super gott! Den heter Hillery Duff - Love :)

2009-01-05 @ 19:12:31
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Lara

Åh vill också ha Daisy. Hoppas du får tag i den. =)

2009-01-06 @ 21:33:27
Postat av: Lara

Åh vill också ha Daisy. Hoppas du får tag i den. =)

2009-01-06 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0