Världens finaste väska!!

Hej alla!
Hoppas att allt är under kontroll? Gick in på Burberrys hemsida igårkväll och kollade in väskorna, sååå fina dom är! Hittade en riktigt, riktigt snygg väska som jag verkligen ville ha. Kollade summan och gångade med sju, blev ungefär 4000, och då blev jag superglad, för jag tänkte att jag kunde sparar ihop till den. MEN, och det är ett stooort men: Senare på kvällen visade jag den för min bror, och han sa att det vart pund de stod i (klantig som jag var, gångade jag det med sju för att jag trodde det var typ euro) så väskan kostade inte alls 4000, utan nästan 10 000:-
Åårh, blev så sur! Så jag ägnade hela mattelektionen idag åt att räkna ut hur länge jag kommer att behöva spara för att få den summan, typ TVÅ ÅR! Shiit, kommer aldrig palla, hahah! Men för tillfället är jag fullt inställd på att jag bara MÅSTE ha den där väskan, så nu gäller det att börja spara! :D Håll tummar och tår! Haha, det blir säkert bra med det också!! :D

Kramen


Hittade dessa sjukt snygga kläderna igår när jag sökte på Armani, bilden kommer från google.


 GE MIG!       SJUKT FINT!        SNYGGA!       SWEET!           GE MIG!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! synd väskan kostade så mycket. men fiiin var den.:)

KRAMAR

2009-01-14 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0