vera wang

Hej sweeties ! ♥

Förlåt att jag inte har skrivit något inlägg, men har haft jättemycket att göra plus att jag inte kan starta min dator. Den började pipa, sen stängdes den av och nu kan jag inte starta den heller. BUHUHUHU! :'( Måste fixa den för jag kan inte leva utan min dator.. seriöst.  :D

Hoppas att ni har haft en bra torsdag. Min har vart jättebra, skola dårå sen hem och träna vid halv fem. Gick jättebra och det var skitkul! Vi ska snart ha träningsläger och jag längtar som en tok, ska bli så hääääääääääääääääääääääär kul !!

Igår så hade vi något konstigt i skolan- Idea Futura heter det. Man skulle göra en uppfinning som förbättrade världen, ja.. ni hör ju själva. Jag har vart med om roligare saker- detta är ett projekt som vi har jobbat med jättelänge, så igår var det liksom "den stora dagen" om man säger så. Man skulle presentera idén för jurys och så, alla gillade vår idé och tyckte om vårt namn. Det var ett mobilskal i återvinningsbart plast och den hette Ecophone.
Aja, efter det så shoppade jag och Julia (slutade typ vid ett). Hittade rätt mycket- en jacka från topshop, en.. ja, typ "väst" från topshop, en tröja från Vero Moda, over-knees från H&M och sminkborttagningservetter. Shit, långt ord! :oo  :D
Det vart supermysigt i alla fall, tack bästis <3

Nu ska jag plugga franska för vi ska ha prov om typ två veckor. Det kanske inte blir något inlägg på ett tag eftersom att min dator inte fungerar, men ni får ha det underbart så länge!

Ha det bäst - K r a m e n ♥



♥ UUURSÖT KLÄNNING, KOFTA OCH VÄSKA FRÅN VERA WANG! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Tack själv för världens bästa dag, bästiis (L)

2009-03-05 @ 23:22:50
URL: http://jjjuliiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Sopiha :D

finfin klänning ! :DD

2009-03-07 @ 22:15:12
Postat av: filippa

åh, jag älskar Vera Wang <333

2009-03-07 @ 22:15:45
Postat av: eleena'

Fin väska :)

2009-03-09 @ 19:30:58
URL: http://elenamikho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0