svar från frågestund #2

Beskirv dig själv med en siffra. 1 för att jag alltid är på toppen! Alltid på plats 1

Vad är ditt bästa minne? Jag har så måna fina minnen så det är inte klokt. Men något av det bästa är nog Åhus för några år sedan. När jag var där med laget och spelade och hängde med Sofi efter varje match, på dagarna och på kvällarna. Det snackar vi ofta om- ett av dom finaste minnena jag har! ♥


Hur mycket gillar du din blogg från 1-100?
Jag skulle vilja göra om den lite i designen samt att bloggen var större. Så runt 80 kanske?


Vad har du gjort idag?
Skolan hela dagen, sen hem. Ikväll ska jag träffa Sofi och Pauline!


Vad tycker du om storbloggarna Kenza, Kissie, Blondinbella, Stine-lee?
Jag älskar Kenzas och Blondinbellas bloggar- följer dom dagligen. Kissie tycker jag bara är en patetisk liten människa som förstör för sig själv genom att hålla på som hon gör. Visst hon har pengar- men vafan? Kolla bara på henne.. Och Stina-lee kan jag inte säga något om. Jag har inte läst hennes blogg sådär jättemycket så jag har ingen bild av henne.

Vem är din idol? Tokio Hotel i mitt ♥


Om du fick träffa vem du ville död eller levande vem skulle du då vilja träffa?
Tokio Hotel lätt!


Tycker du att du är lik någon kändis/ har du fått höra att du är lik någon?
Haha, nej faktiskt inte!

Har du nåt djur? En katt, en orange sådan ;)

Vilken färg har du på din tandborste? Den här uppe är limegrön och den där nere är mörkgrön och vit.

Favoritfilm och favorit bok? Har många favoritfilmer men någon som jag gillar stakrt är Sex and the city och favoritbok är Gömda av Liza Marklund

Allt bra idag? Ohja, kan inte klaga! :)

Vilket är ditt favoritprogram? Top Model, Victoria Secret's showerna och Mammas Pojkar.

Vart kommer dina föräldrar ifrån? Mamma är från Stockholm och pappa är från Bjuv

Vad var det bästa som hände i sommar? J.. <3

Favorit höstoutfit? Skinnjacka i bikermodell, mina slitna jenasleggings, mysig tröja, stor halsduk och converse!

Ditt bästa sommarminne? De tre veckorna Carola var här och allt vi gjorde då var fantastiskt roligt! Hon kommer ner imorgon igen, wiiiie ♥


Drömresemål?
New York City Baby

Varför har du ont i magen så ofta? Du skirver ofta det i inläggen. Jag har en så kallas 'barnmage' vilket innebär att mina tarmar inte jobbar som dom ska. Därför får jag nästan alltid ont i magen så fort jag äter något. Sen har jag en överkänslig mage, så om jag sover för lite, tränar för lite eller inte alls, äter för mycket sött, äter oregelbundet eller om jag kommer in i fel vanor osv så får jag ont i magen. Är ju som jag nämnt innan laktosintolerant så jag klarar ju inte av att äta några mjölkprodukter heller. Man har kommit fram till att jag är allergisk mot något mer men läkarna vet inte säkert ännu, så det håller man på att undersöka nu. Det mesta tyder på att jag är sockerintolerant också. Långt svar men nu vet nu! :)

Hur hittade du in på min blogg? Du hade kommenterat någons blogg, kommer inte ihåg vems, så hittade jag din kommentar där och voilá!

Vad tycker du om våran header? Fin

Vad är din favoritsyssla att göra efter skolan? Umgås med mina fina vänner

Favoritglass? Choklad, melon och polkagris

Berätta en hemlis om dig? Haha.. att jag brukar säga till mig själv att jag är sjukligt snygg och bäst i världen när jag står framför spegeln för att öka på min självkänsla.

Vad gör du helst när du är ledig? Reser eller är med vänner

Hur skulle du beskirva dig själv med tre ord? Glad, överskottsenergi och omtänksam


Favoritlåt?
Automatic- Tokio Hotel


Favoritämne i skolan?
Svenska och SO


Hur var din dag?
Helt okej, bra! :)


Ögonfärg?
Grön blå


Haru pojkvän?
Nej, inte för tillfället


Tyck min blogg mellan 1-10 (som fin)
typ 6 :)


Och det var alla frågor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0